ישיבת מיר: "בחור שייצא לצימרים יאבד את מקומו בישיבה"

"כל בחור אשר ייצא למקומות אלו שלא במסגרת משפחתית הרי הוא מאבד את מקומו בישיבה. ובסיעתא דשמיא נרווה יחד נחת דקדושה מבנכם היקר שיזכה לעלות ולגדול בתורה ובחוכמתה"
יעקב גרודקה 2 Comment on ישיבת מיר: "בחור שייצא לצימרים יאבד את מקומו בישיבה"

המוני בני הישיבות יצאו בשבוע הבא לחופשת 'בין הזמנים' לקראת חג הפסח • הנהלת ישיבת מיר ברכפלד מזהירה כי בחור שיצא לנופש בבתי מלון או צימרים יאבד את מקומו בישיבה

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
"כל בחור אשר ייצא למקומות אלו שלא במסגרת משפחתית הרי הוא מאבד את מקומו בישיבה. ובסיעתא דשמיא נרווה יחד נחת דקדושה מבנכם היקר שיזכה לעלות ולגדול בתורה ובחוכמתה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשבת הקרובה יברך עם ישראל את ראש חודש ניסן, והמוני בני הישיבות יצאו מיד לאחר מכן לחופשת 'בין הזמנים' לקראת חג הפסח. בעקבות כך מזהירים ראש הישיבות את תלמידיהם לבל יסכנו את נפשם בימי החופשה הן מבחינה רוחנית והן מבחינה גשמית.

מי שהשנה עשה צעד אחד קדימה בענין הזה היא הנהלת ישיבת מיר ברכפלד ששיגרה מכתב להורי התלמידים שבו הם מזהירים, כי בחור שיצא לנופש בבתי מלון או צימרים יאבד את מקומו בישיבה.

במכתב נכתב כי "הננו פונים אליכם במכתב זה בקריאה שאין מזרזין אלא למזורזין, בעניין יציאת הבנים בחורי ישיבתנו הק' לנופש בבתי מלון / צימרים, אשר כידוע מכשולות רוחניות וגשמיות לרוב במקומות אלו אשר אין דעת חכמים בהם".
מיר

ההנהלה מבהירה כי "אי לכך הננו להודיע שכל בחור אשר ייצא למקומות אלו שלא במסגרת משפחתית הרי הוא מאבד את מקומו בישיבה. ובסיעתא דשמיא נרווה יחד נחת דקדושה מבנכם היקר שיזכה לעלות ולגדול בתורה ובחוכמתה".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    מצוין!!!
    כל ההידרדרות של בחורי ישיבות ביראת שמים מתחילה במקומות האלה וההורים לא מודעים לזה כלל…
    אגב התמונה לא קשורה לישיבת מיר ברכפלד

  2. 1

    אגב מעיפים רק על צימרים וכאלו שיש בהם טלוויזיות אבל סתם דירות בצפון אין בעיה!!!!!!!!!